SuperGamez • Free Fórum • Beállítások • Moderálás |
![]() |
|
2001. szept. 20. 15:13 | akala |
![]() | |
Hát ettől a 'koantól' már ne várj megvilágosodást. :-) Amúgy szia. Természetes az, hogy valakinek és mondjuk neked is fölösleges összefüggéseket és magyarázatokat keresni ott, ahol csak szimbólumok vannak feltüntetve. Mégis engem azért érdekelnek azok az összefüggések, amit belesajtolhattak egy ábrába. Mondjuk, először érdekelne, hogy először láttad a képet, és utána nézted meg a feladványt. Vagy először láttad a feladványt, és utána mondtad: Nagy cucc! Neked szerintem már úgyis mindegy. Mert leragadtál valahol. Hol is? Mondjuk például most ennél a kijelentésnél. >>>Hogy is modtad: Sokszor az volt az akadályom, hogy túl bonyolult voltam ahhoz, hogy megértsenek. Egy hangot nem értek az ábrádból... még a szöveg elolvasása után sem tudom eldönteni, hogy mi köze van egymáshoz a kettônek. Talán mert nem vagyok eléggé... hmmm... bonyolult?<<< Hmmm … Ennek csak örülhetek. :-) >>>Igaz, sosem kerestem kívülrôl (és belülrôl is!) fölöslegesnek látszó magyarázatokat az elmúlt idôben.<<< Sokan úgy gondolják, hogy értik azt, amit tesznek és formálnak. És mikor rákérdeznek, arra hogy miért teszik azt, amit, akkor racionálisan talál magába egy választ, mondjuk nagy cucc kaliberű válaszok szintjén. Annak ellenére, hogy szó szerint kiemeltem a válaszomat és erre még lesz valaki, aki beleesik racionálisan. :-) Ezért neked és csak neked, csak itt és csak most. A szöveg megírásakor a céljaim körülbelül ezek voltak: -Bemutatni azt, hogy valaminek a megtanulása nem feltétlenül jelzi azt, hogy értik is. Bemutatni azt, hogy milyen egyszerű a szavakkal elterelni figyelmet bármiről. -Bemutatni, hogyan lehet tartalommal kitölteni egy egyszerű szimbólumot. És bemutatni valamit, amit sokan nem tartanak fontosnak. -Valahogyan bemutatni a szabadság fogalmát. -Hogyan lehet egy kerettel szabadon bánni. Úgy hogy ne veszítse el a lényegét. -Hogyan szimbolizálja a R.A.I beavatási metodikája a mondanivalóját. (Saját interpretációban) -Valahogyan bemutatni egy beavatás lényegét. (Saját interpretációban) -Mivel lehet, elteremi a beavatáskor a tanonc tudatos elméjét ahhoz, hogy ne gördítsen akadályokat a saját megértése véget. Vagyis hogyan lehet elérni, hogy maga keresse a választ. És ne elégedjen meg egy előre gyártott válasszal. A kereten nem változtattam mivel az adott volt, így a tartalommal játszottam, hogy jobban kifejezhessem a keret lényegét. Természetesen ebből a tartalomból csak rólam alkothatsz véleményt. Mint látod a kereten nem, változtattam. Mégis a véleményed meg rólad alkot valamit. Vagyis? >>>A válaszom az írásba van elrejtve jelzem. Mindenki láthatja és olvassa, mégis csak a beavatottak érthetik meg. Miért? És hogyan? Válaszold meg magadnak.<<< Nagy cucc! Most már nem érdemes tovább várnod. :-) |
2001. szept. 20. 00:45 | plastilin |
![]() | |
Nincs idézôjel? <- (itt két idézôjel van, köztük egy space) |
2001. szept. 20. 00:43 | plastilin |
![]() | |
Megnéztem. És a kapcsolódó írásokat is. Érdekes... de el kell keserítselek titeket: semmiféle megvilágosodási eseménnyel nem járt nálam, hacsak a Nagy cucc! mondat felvillanása az elmémben nem tekinthetô annak. Hogy is modtad: Sokszor az volt az akadályom, hogy túl bonyolult voltam ahhoz, hogy megértsenek. Egy hangot nem értek az ábrádból... még a szöveg elolvasása után sem tudom eldönteni, hogy mi köze van egymáshoz a kettônek. Talán mert nem vagyok eléggé... hmmm... bonyolult? Igaz, sosem kerestem kívülrôl (és belülrôl is!) fölöslegesnek látszó magyarázatokat az elmúlt idôben. Esetleg ha kifejtenéd (vagy valaki nálam jobban megvilágosult), hogy mire gondoltál azon kívül, hogy TE speciel így IS össze tudod kötni azt a 4 pontot? |
2001. máj. 05. 15:15 | akala |
![]() | |
Kedves Gyevah! A koanak ez csak a megoldó képecskéje. A mondandója két sorban van elrejtve. A többi figyelem felkeltés. Támpont. Semmi több. Betűk, szavak, mondatok, szimbólumok. >>>A válaszom az írásba van elrejtve jelzem. Mindenki láthatja és olvassa, mégis csak a beavatottak érthetik meg. Miért? És hogyan? Válaszold meg magadnak.<<< Ezzel szeretem, volna igazolni, hogy mikor beavatás történik szimbolikusan, akkor csak elkezdődik valami. A tudást a tapasztalat a gyakorlás, szóval maga az élet adja meg. Szerinted hányan gondoltak erre? Pedig szó szerint szájba adtam mindent. .-) Hányan tekintik a Reikit, az Arolót, a szellemgyógyászatot egységes egésznek? Körülbelül így éreztem magam mikor megértettem, kb. 8 év útán Eckard tanítói metodikáját. Egészben kell nézni. A meglévő tapasztalatokkal. A részlet semmi. Ráadásul még azoknak sem, akik mindennap használják, mert ők már egészben gyakorolják. Mégis hitem szerint egy isteni módszerben a legkisebb részletben is benne van minden. Ezért hoztam fel a témát. 4 pont négy beavatás: Reiki I. Reiki II. Reiki Mester. Reiki Tanár. Azért, hogy minden pontja betöltsön egy teret az agyag dimenzióiba. De egyben teljes. Aki tanítja az tapasztalja. Arolo I, Arolo II, Tifar I., Tifar II Szellem I. II. III. IV. V. A szellemgyógyászatban ténylegesen hány beavatás van? Szimbolikusan keresd. Üdv. Akala. |
2001. máj. 05. 14:06 | gyevah |
![]() | |
Hát tényleg egy homlokra csapást és mosolyt sikerült kiváltanod belőlem- és ebben a témában a továbbiakban csak Usuit faggathatom , pedig emlékszem valami mas transzformációra tippeltem.Shalom Gyevah |
2001. máj. 05. 02:18 | akala |
![]() | |
Felraktam! A reikis tapasztalatok topciba Nemecseknek írt (2001. feb. 21. 13:13) a négypontos koan, megoldó kép-letét. http://www.tar.hu/akala/abra.jpg Sok mosolyt az újbóli értelmezésre. Üdv. Akala |
|